2016 NR. 3 HEADER

donderdag 4 augustus 2011

Gratis patroontje mini kussentje

Zoals beloofd geef ik jullie vandaag het patroontje dat ik gisteren heb gemaakt en geborduurd.
Het is maar klein en zo geborduurd en het resultaat is heel leuk. Veel borduurplezier!

As promised I give you today the pattern for free that I made yesterday. It is easy to make, so have fun!








Free cross stittch pattern/Grille gratuit/Gratis patroon
Klik op het patroon om het te vergroten
Click on the pattern to enlarge


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon en kussentje. Dank je wel en wat een leuke dingen zie ik hier voorbij komen van de laatste dagen. (van eerder ook hoor) Echt heel mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het lieve patroontje...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHATTIG, ga je ook nog af en toe iets bezichtigen LOL, ik geef toe dit zou ook mijn idee van vakantie zijn, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen