2016 NR. 3 HEADER

maandag 12 september 2011

Nijver bijtje

Die Wilma is zo'n nijver bijtje. Kijk toch eens wat ze nu al weer gemaakt heeft. En wat deden wij? Ik was met m'n blog bezig, m'n zus Wil was - liggend op de bank - de binnenkant van haar oogleden aan het bestuderen, Gonnie zat te lezen en Wilma, die borduurde gewoon stug door. En nu zijn we natuurlijk allemaal jaloers op het resultaat. Het patroontje komt uit het leuke boekje "Petites vitrines et miniatures au point de croix" en is geborduurd op 22-draads linnen.

Wilma is always so busy. Look what she has already made. And what where we doing? I was busy with my blog, my sister Wil was lying on the couch studying the inside of her eylids, Gonnie was reading and Wilma, she was stitching. And now we are all jealous. The pattern is from the book "Petites vitrines et miniatures au point de croix" and is stitched on 55 count linen.








6 opmerkingen:

  1. Super hoor. Inderdaad ook ik zit aan de computer inspiratie op te doen en dan is er geen tijd meer over om inderdaad er aan te beginnen en blijft het weer liggen.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet nu al een aantal keer mee van al jou verhaaltjes en maaksels! Nog veel plezier samen daar in France

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het prachtig boekje vorig jaar gekocht. Ook ik heb zelfde hartje geborduurd maar dan op 12,5 dr. Voor mij is dat ongeveer het max wat ik kan halen met mijn ogen. En wat betreft de luiken inspecteren dat moet ook gebeuren. Je gebruikt die dingen zo vaak voordat je weet komt er scheurtjes erin en daar moet je vroeg bij zijn:)
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat mooi allemaal. Ik vind het zo'n leuke stijl. Dit hartje is helemaal te gek met die motiefjes...
    Ik geniet van je blog!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende borduurtjes en ideetjes staan er op jou blog.
    dat ik deze blog nog niet iedere ontdekt hebt. Ik ben zelf helemaal van de Franse borduurtijdschriften.
    Dit is echt genieten.

    Groetjes Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen