2016 NR. 3 HEADER

woensdag 18 januari 2012

Amitiés

Labels maken is een van mijn favoriete bezigheden. Toen ik op de site van Yuko, Casa Mia, dit patroontje zag moést ik er labeltjes van maken. Het is een gratis patroontje dat je hier kunt vinden. Het is eigenlijk precies het formaat van een etiket en die kun je dan ook op je printer maken. Maar labeltjes vind ik leuker. Om te zien hoe je dit labeltje meervoudig  op een A-4 vel krijgt kun kijken onder "tutorial" en daar staat een uitgebreide beschrijving. Je kunt het patroontje natuurlijk ook gewoon borduren. Voorlopig is mijn voorraad labeltjes weer aangevuld! Veel plezier er mee!

Making gifttags is one of my favourites. When I found this pattern on the website of Yuko, Casa Mia, I just had to start immediately. It is a free pattern that you can find here. Have fun!






9 opmerkingen:

  1. Heel leuk zeg en dat koordje eraan past er perfect bij! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en dan ook nog met zo'n mooi rood/wit touw erdoor heen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedankt voor de tip!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje zeg voor mij echt een ontdekking bedankt voor het delen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marijke, wat een mooi blog heb jij .Ik heb de kerst engel van cassa mia gemaakt heel leuk om te doen .
    Nu kwam ik die labels tegen maar ik zie nergens een tutorial ik ben niet zo goed in internetten dus misschien kan jij mij verder helpen.
    Alvast bedankt .
    Groetjes Meriam een nieuw volger van jou blog.

    BeantwoordenVerwijderen