2016 NR. 3 HEADER

zondag 29 januari 2012

Schaartje

Ik heb een nieuw etui voor mijn borduurschaartje gemaakt. Heerlijk 's avonds in mijn stoel lekker zitten borduren, televisie aan en half meekijken, half meeluisteren, ik geniet! Ik ben gek op kleine werkjes, die kun je zo makkelijk tussendoor doen en ik hou van snel resultaat. Randje kraaltjes er omheen én er moest natuurlijk een schaarhangertje bij, een mini exemplaar. En mochten jullie zelf aan de slag willen, hier is het patroon van het schaartje. Veel borduurplezier!

Look what I have made for my embroidery scissor. I love to sit in my chair in the evening and embroider.
I like small projects because they are quickly finished. I used tiny beads for the edge. If you want to make this yourself, here is the pattern. Have fun!








21 opmerkingen:

  1. Wat is het weer een leuk setje, denk dat ik het ook ga maken, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk schaaretuitje maar helemaal weg van het haasje....is dat patroontje ook nog ergens te vinden?
    fijne zondag,
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je doet me toch weer zin krijgen ....
    bedankt
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke, heel anders dan die ik heb, dus deze ga ik ook eens proberen te maken! Bedankt voor het patroontje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig setje en er ligt rechts op de foto ook een prachtig knoopje .
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij dat ik je blog gevonden heb,wat maak jij allemaal mooie zaken.Je hebt een heel mooie blog en ik volg je van af nu. Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marijke wat een leuk setje ,vraagje heb je het scharen hoesje gevoerd.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk weer Marijke! En handig ook wel zo'n scharen hoesje.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die kleine hebbedingetje toch altijd zo leuk! Dit vind ik een heel schattig setje.
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal af Marijke, ook een leuke knoop ligt daar!!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk scharen-etuitje. Ik heb je gisteren gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Marijke voor het leuke schaar patroontje en het mooie voorbeeld van het houdertje.

    Leuk idee voor een verjaardag!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ukkepukje!! Leuk joh en nog bedankt voor het patroontje! Mooie dag, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dank je wel, leuk patroontje en je hebt er iets moois van gemaakt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit leuk geworden. Dank je wel voor het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    Wat een leuk setje,zo`n schaartjeshoesje.
    Bedankt voor t`patroontje.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi geworden, en erg handig lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen