2016 NR. 3 HEADER

donderdag 8 maart 2012

Restverwerking

Van kleine stukjes borduurlinnen die over zijn valt altijd nog wel iets leuks te maken. Gonnie en ik zijn naast schilderen en van alles en nog wat regelen ook nog bezig om ons assortiment aan te vullen met leuke dingen.
Allemaal voor Atelier Steekjes & Kruisjes. Ik ben aan de gang gegaan met allerlei mini patroontjes.
Het borduurwerk is klaar, morgen ga ik het verwerken. Vandaag even een foto van het borduurwerk en morgen hopelijk voor jullie de foto's van het resultaat. Een kleine metamorfose. Tot morgen!

From small pieces of embroidery fabric you can allways make something nice. Besides painting our atelier and doing a lot of paperwork, Gonnie and I make time for stitching. All for our little shop "Atelier Steekjes & Kruisjes". I stitched some little motifs, of which I am going to make ???? (surprise!). Today a picture of the stitching and hopefully I can show you the result tomorrow. See you than!




9 opmerkingen:

  1. Je maakt me wel erg nieuwsgierig nu. In ieder geval ziet het er zo ook al mooi uit hoor.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful..I look forwards to see the result.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik laat mij weer verrassen, morgen zullen wij het zien.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke borduurtjes maak je. Ik krijg opeens zomaar een idee wat je er mee gaat doen.
    Tot morgen, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, al die kleine motiefjes.
    Ik ben benieuwd naar wat je er van gaat maken....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SPANNEND!!!!!!! We wachten af.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd, het ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben heel benieuwd naar wat het gaat worden, ik heb ook nog allerlei restjes! De patroontjes zien er heel schattig uit! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben sinds jaren weer aan het borduren geslagen en het is iedere keer weer een feest om te zien wat je maakt. Ben benieuwd wat je met deze kleine borduurtjes gaat maken.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen