2016 NR. 3 HEADER

donderdag 2 mei 2013

Paris j'taime

Men neme:  kleine borduurwerkjes, oude hangertjes met de Eiffeltoren, een "diamanten" hart, kleine stoffen hartjes, band met strikjes, een brocante broche, een miniatuur speldenkussentje in de vorm van een pompoentje, oud kant, textiel transfers, mooie linnen stof, mooie bandjes, wat knopen, een paar leuke handvatten, een flinke dosis creativiteit en geduld, een paar vaardige handen en als je dan ook nog Gonnie heet, dan maak je daarvan gewoon een hele mooie tas!

Elke keer ben ik weer verbaasd over haar creaties. Ik zie haar van alles bij elkaar zoeken, we overleggen soms over een kleur of een knoop, ik heb een vage voorstelling van hoe het er uit gaat zien, en uiteindelijk kijk ik altijd weer met grote ogen naar het resultaat. Kijken jullie even mee?

One takes: some small embroideries,  old pendant with the Eiffel Tower, a "diamond" heart, small fabric hearts, ribbon with bows, a vintage brooch, a miniature pin cushion in the form of a pumpkin, old lace, textile transfers, beautiful linen fabric, french linen ribbons, buttons, some nice handles, a good amount of creativity and patience, a few skillful hands and if youre name is Gonnie, than you just make of all this together a beautiful bag!

Every time she suprises met with her creations, just take a look.


 
De voorkant van de tas gemaakt door Gonnie
The front of the bag which is made by Gonnie
 
 
 
 
Oude hanger
Vintage pendant
 
 
 
 
22-draads borduurwerk,
frans linnen band en strik ornamentje
 
55-count embroidery,
French linen ribbon and bow ornament
 
 

 
 

 
Mooie handvatten, rood/wit kant en strikjesband
Nice handles, red/white lace and ribbon with bows
 

 
Kanten monogram en "diamanten" hart
Vintage lace monogram and vintage "diamond"hart
 

 
Textiel transfer Eiffeltoren
Textile transfer Eiffel Tower
 


 
Transfer van franse postzegel
Transfer from vintage French stamp
 

 
Band met blauwe rozen
Ribbon with blue roses
 
 

 
 
 

 
De achterkant van de tas
The back of the bag
 
 

 
Klein speldenkussentje in pompoen vorm
Litte pumpkin pincushion
 
 

 
Parijse vlooienmarkt, oude broche met kanten strikje
Paris Flea Market, vintage brooche with lace bow
 
 
 
Nog een 22-draads borduurwerkje
Another 55-count embroderie


 
Textiel transfer van een oude ansichtkaart
Transfer from a vintage postcard
 
  
 
Twee oude hangertjes Eiffel toren
Two vintage Eiffel tower charms
 
 
Paris Je t'aime !
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Marijke

24 opmerkingen:

  1. Un maravilloso y encantador trabajo, saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal Magnifique op zijn frans dan he.Wat een geweldig mooie tas.Zo leuk hoe ze dit allemaal bij elkaar combineert!

    Groetes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh Marijke wat een leuke tas en wat een creatieve tijd van Gonnie maak haar maar mijn compliment.
    En wat staan er weer leuke dingen in de webwinkel.Moet maar weer eens gauw in het echt komen kijken bij jullie.
    Fijn weekend .
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik heb 'm vandaag in het echt kunnen bekijken!! Wauw, wat een gave winkel hebben jullie, het was de reis meer dan waard. Ik kom zeker nog een keer terug.

    Groeten, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just very delicate and wonderful!
    Very well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spectacular! Incredible lovely work of art.
    love Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldig en in het echt bijna nog mooier :)
    Groet, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Gonnie heeft ongelooflijk veel talent, wat een pracht van een tas!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous! I love it!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke.
    Wat een leuk idee. Ik vind de tas waanzinnig mooi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful work, I love it!
    Susan B
    UK

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je je creativiteit zo kan uitdragen. Het ziet er weer geweldig uit.

    Fijn knutselweekend en de groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig dit is heerl erg mooi, super gedaan.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heeft Gonnie weer lekker zitten frunniken, wat een schitterende tas en wat een leuke ideeën weer.Ik kom snel weer even binnen wippen..
    Liefs
    Erna x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It´s so lovely!
    A real work of art!
    Hugs Gudrun-Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Henny, ik heb het katoenen borduurgaren van Vaupel & Heilenbeck gebruikt. De kleurnummers zijn 3532 en 4022.Veel borduurplezier! Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Un trabajo precioso con mucho detalle!! Me encanta tu blog!!
    Besos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tas heeft Gonnie gemaakt. Ik heb er een heleboel inspiratie uit gehaald voor een project dat ik wilde maken, een handwerktas. Daarover heb ik zojuist een berichtje op mijn blog gezet. Maar ere wie ere toekomt, dus er staat een linkje bij naar dit bericht, zodat iedereen kan zien waar ik mijn inspiratie vandaan heb. Hartelijk dank aan Gonnie :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen