2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 22 februari 2014

Randjes

Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn mini Randje per Week lap heb laten zien. Maar ik heb niet stil gezeten hoor. Vanavond ga ik beginnen met de randjes van gisteren en verder bij ik helemaal bij. Na de randjes van gisteren ga ik er zelf weer wat patroontjes aan toevoegen. Ik houd jullie op de hoogte!

It's been a while since I've shown my mini "Randje per Week" embroidery.Tonight I'm going to start with the borders of yesterday. After that I'm going to add some patterns of myself againI'll keep you posted!

 
Het band met ingeweven rand is 8 cm breed in de kleur natuur
Het borduurwerk is nu 22 cm lang en er staan 33 verschillende randjes op
 
The linen is 3.2 inch wide and the embroidery is 8.8 inch long
There are 33 different borders.
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
In de webwinkel vind je het nieuwe boek van Marie Suarez
Mon Cahier de Broderie - Les travaux d,écolières
 
In our webshop you can find the lastest book of Marie Suarez
Mon Cahier de Broderie - Les travaux d,écolières
 
 
 
 
 
Zelf ben ik helemaal weg van dit prachtige boek
I really love this book
 

 

 

 

 
Marijke

10 opmerkingen:

  1. Oh Marijke, hier kan ik uren naar kijken!!
    Zooooo mooi!!!
    Krijg zo'n zin om zelf ook te gaan borduren....
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.... die pronklap.....wat mooi.... Je randjes trouwens ook, heel apart met die kleine borduurtjes er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooooow , wat is die randjeslap al mooi zeg !!!
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je randjes met de borduurtjes er tussen.
    En dat boek lijkt me ook erg mooi......wat een verleiding en ik heb net een prachtig boek gekregen!
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je randjes zijn prachtig, ja het boek daar was ik meteen verliefd op. Ben blij dat je het hebt kunnen inkopen, duurt me te lang tot ik het heb. Tot 8 Maart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Randjes looks fantastic.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van je randjeslap heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je randjes zijn prachtig, helemaal persoonlijk gemaakt. En het nieuwe boek van Marie ziet er weer prachtig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Marijke je mini randjes, hangt leuk aan die hanger!

    Het boek is heel mooi, staan vast leuke dingen in om te maken.

    Hartelijke groet,
    Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Todo hermosos, saludos desde México!!!!

    BeantwoordenVerwijderen